فلش

محل تبلیغ شما تهران گراف


سوتی مدیرعامل AMD زمان عرضه ویندوز ۱۰ را لو داد !۰

ا موضوع: فناوری,,
windows-10

پیش از این در خبرها داشتیم که مایکروسافت قرار است ویندوز ۱۰ را تابستان با ۱۱۱ زبان و در ۱۹۰ کشور دنیا عرضه کند اما تاریخ دقیق عرضه این سیستم عامل اعلام نشده بود.اما امروز مدیرعامل AMD در یک مصاحبه به طور اتفاقی و ناخواسته زمان دقیق تر عرض سیستم عامل ۱۰ را لود داد.

به گفته مدیرعامل AMD، نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در اواخر ماه جولای (اوایل مردادماه) به بازار وارد خواهد شد. سو که به سوالی درمورد برنامه AMD برای فروش محصولات این شرکت در ماه‌های آینده پاسخ می‌داد، گفت:

با توجه به ورود ویندوز ۱۰ به بازار در انتهای ماه جولای، ما در حال بررسی تاثیر آن بر فروش فصل بازگشت به مدرسه (اواسط جولای تا اواسط سپتامبر) هستیم.

گرچه اشاره‌ی AMD می‌تواند دقیق نباشد، اما باید به این نکته دقت داشته باشیم که این شرکت از برنامه‌های مایکروسافت به خوبی خبر دارد تا بتواند به موقع سخت‌افزار دستگاه‌های مختلف را تامین کند. در حال حاضر ویندوز ۱۰ آخرین مراحل تکمیل نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی را می‌گذراند و انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی درباره‌ی زمان دقیق عرضه‌ی این محصول خبررسانی کند.

در حالی که تا ورود این ویندوز به بازار تنها ۳ ماه باقی مانده، مایکروسافت هنوز در حال انتشار آرام آرام ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۰ پیش نمایش است. حتی مرورگر اختصاصی این ویندوز با نام رمز «اسپارتان» نیز نام مشخصی ندارد و در مراحل ابتدایی طراحی قرار دارد.

باید دید مایکروسافت می‌تواند در این زمان کم نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را آماده کند یا خیر.



تعداد بازديد : 77

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

دانلود رایگان فیلم سینمایی گور طلایی با کیفیت عالی

ا موضوع: فیلم ایرانی,,

 

با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

دانلود فیلم گور طلایی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

کارگردان: فرشاد ارج | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 1393 | انتشار: اسفند 93
مدت زمان: 73 دقیقه | نوع: ویدیویی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: HD
فرمت: MP4 | حجم: 428 + 202 مگابایت | محصول ایران

خلاصه داستان:
رامین، جسد پدرش را که فوت شده به قبرستانی که او وصیت کرده می برد و در آنجا متوجه می شود که قبر پدرش میلیون ها تومان می ارزد و وسوسه می شود تا قبر را بفروشد، حالا او برای پیدا کردن محلی برای دفن پدرش دچار مشکل می شود.
بازیگران:
علی صادقی، رامین ناصر نصیر، آناهیتا همتی و… Download Film Gore Talaei

 


تعداد بازديد : 262

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

سرگذشت کمپانی سوپرسل،سازنده کلش آف کلنز، از اتاق 30 متری تا 150 کارمند از 32 کشور جهان!!

ا موضوع: برنامه و بازی pc,,
43535

این روزها، بازی های موبایلی آنلاین بشدت فراگیر شده اند. شاید جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی، کلش آف کلنز باشد. در این پست می خواهیم سرگذشت کمپانی سازنده ی این بازی محبوب، یعنی سوپرسل را مرور کنیم که مطمئناً بسیار جذاب خواهد بود. بازی های این کمپانی برای انواع تبلت و اسمارت فون و در دو پلتفرم IOS و اندروید اجرا می شود. این کمپانی دارای سه عنوان بازی  کلش آف کلنز، هی دی و بوم بیچ در بازار است. کمپانی سوپرسل، به عنوان توسعه دهنده ی بازی های موبایلی در تابستان سال 2010 و در هلسینکی فنلاند متولد شد. در آن زمان، پدیدآورندگان این کمپانی، هیچ تصوری از آینده ی موفق این کمپانی نداشتند. آنها فقط می دانستند که باید بازی هایی عالی را بسازند تا مردم برای چندین سال بتوانند بازی کنند.

شعار آنها این بود: بهترین افراد، بهترین بازی ها را می سازند…

روایت زیر برگرفته از قسمت “داستان ما” (our story) سایت رسمی سوپر سل است:

ما دریافتیم بهترین کیفیت ها از تیم های کوچکی با اعضای با اشتیاق حاصل می شوند. اغلب اوقات با بزرگتر شدن تیم، فرآیندها، تشریفات و حتی سیاست ها بروز می یابد و کار دیگر سرگرم کننده نیست، این دلیلی است که ما می خواهیم مدلی سازمان دهی شده از تیم های بسیار کوچک یا سل (سلول) را بسازیم. سوپرسل مجموعه ای از چنین سلول های کوچکی است. هر بازی از یک سل کوچک و مستقل برمی آید. این مدل سازماندهی شده ی ما برای سرعت و شور و استقیاق بهینه شده، نه برای کنترل.



تعداد بازديد : 175

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
ادامه مطلب
نظر

تماشا کنید : اولین تریلر رسمی نسخه PC ( کامپیوتر ) بازی GTA V

ا موضوع: برنامه و بازی pc,,
 
 

تماشا کنید : اولین تریلر رسمی نسخه PC ( کامپیوتر ) بازی GTA V

gta-v-pc

سرانجام انتظارهای هواداران بیشمار بازی محبوب GTA V به پایان رسیده و پس تاخیری طولانی تنها 9 روز دیگر نسخه PC یا مخصوص کامپیوتر این بازی توسط شرکت سازنده منتشر خواهد شد.حالا در آستانه عرضه این نسخه از Grand Theft Auto V توسط راک‌استار گیمز منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.در ادامه مطلب همچنین به مشخصات سیستم پیشنهادی و مورد نیاز برای اجرای این بازی هم اشاره کرده ایم.با گجت نیوز همراه باشید.

برخلاف انتظار، GTA V به سیستم فوق العاده سنگینی برای اجرا نیازی ندارد و امید می رود که پورت این نسخه همانند GTA IV مشکلات عدیده ای به همراه نداشه باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2 – NVIDIA video card recommended if running Vista OS
پردازنده: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
مموری (رم): ۴GB
کارت گرافیکی: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB – DX 10, 10.1, 11
کارت صدا: ۱۰۰% DirectX 10 compatible
فضای مورد نیاز: ۶۵GB
DVD Drive

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
پردازنده: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ – ۸ CPUs
مموری (رم): ۸GB
کارت گرافیکی: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
کارت صدا: ۱۰۰% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive

GTA 5 برای پی سی روی رزولوشن ۱۰۸۰ با نرخ فریم ۶۰ اجرا می شود و این میزان رزولوشن را می توانید تا ۴K نیز افزایش دهید و یا حتی بازی را به صورت همزمان روی ۳ مانیتور اجرا کنید. همچنین، GTA 5 از تکنولوژی NVIDIA 3D Vision برای هر سه مانیتور استفاده می کند



تعداد بازديد : 81

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,
نظر

وب سایتی که به شما می گوید کامپیوترتان قادر به اجرای بازی GTA V هست یا نه !

ا موضوع: برنامه و بازی pc,,
gtav

دیگر چیزی به عرضه رسمی نسخه کامپیوتر بازی محبوب و پرطرفدار GTA V باقی نمانده و طرفدارن این بازی شمارش معکوس برای عرضه آن را شروع کرده اند.اما یکی از دغدغه های کاربران پس از عرضه بازی های جدید توانایی اجرای صحیح و بدون مشکل آن بازی در کامپیوتر آنها است که بدون این موضوع در مورد بازی پرطرفدار GTA V صدق می کند.

طبق روال معمول، برای تمام بازی ها مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی منتشر می گردد که این مشخصات را در مورد بازی GTA V را پیش از این در مطلبی به اطلاع شما رساندیم.اما وب سایت cpugrade در یک حرکت جالب ، صفحه ای را طراحی کرده که شما از طریق آن می توانید بفهمید که کامپیوترتان قادر به اجرای بازی GTA V هست یا نه !

در این وب سایت تمام اجزای مورد نیاز یک سیستم برای اجرای بازی را که شامل پردازنده مرکزی ، حافظه رم ، پردازنده گرافیکی ، مقدار فضای ذخیره سازی و سیستم عامل می شود قرار گفته و کاربر با کلیک بر روی هرکدام از این قطعات و پیدا کردن سخت افزار سیستم خود متوجه خواهد شد که آن قطعه از کامپیوتر وی قادر به اجرای بازی GTA V هست یا خیر.

 



تعداد بازديد : 168

تاریخ انتشار: ساعت:
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 163



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فلش)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف